Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X. - HockeyScience - Блоги - Sports.ru

  1. Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X. Ковзанах Bauer Vapor 1X у спадок дісталися відмінні гени. Їх...
  2. Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.
  3. Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.
  4. Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.
  5. Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.
  6. Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.

Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.

Ковзанах Bauer Vapor 1X у спадок дісталися відмінні гени. Їх прабатьки - найпопулярніші, стильні і дорогі ковзани в світі. Але для нас це нічого не означає! Зашнуровує черевики, виходимо на лід ... пора дізнатися, як вони себе проявлять.

1X важливі не тільки для Bauer, а й для всіх нас, адже серія Vapor - вічний бестселер серед ковзанів. Вічний! 75% всіх хокеїстів планети грають в Vapor. І якщо Bauer не зіпсував нову модель - значить, нам випав рідкісний шанс насолодитися тим кайфом, який роками викликав посмішки на обличчях мільйонів гравців.

Що відразу кидається в очі - схожість дизайну з APX. Але це не просто продовження серії, а новий рівень для Vapor. Всі ми так чи інакше намагаємося стежити за зірками хокею, в тому числі і за нашими хлопцями, як той же Саша Овечкін. Напевно, багато хто пригадає, як перед сочинської Олімпіадою в мережі з'явилися фотографії з тестів ковзанів з дивною склянкою і дуже цікавим для російської людини назвою - OD1N. Це був унікальний в своєму роді концепт, який, звичайно ж, в роздробі ніколи з'явитися не міг. Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X.

Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X

Варто зазначити, що у вазі дані ковзани не сильно виграють у своїх попередників, а ковзанах Supreme MX3 так взагалі програють. Перш за все, справа в нових лезах LS4, які важче колишніх важче LS Fusion. Нововведення обумовлюється міцністю лез Fusion, які, зізнатися чесно, зарекомендували себе, як вкрай неміцні, ненадійні леза, які до того ж мали властивість слабо тримати заточку і швидко сточуються. LS4 ж представляють із себе суцільнометалеву форму з особливого сплаву сталі.

Стримала зниження ваги ковзанів 1Х і унікальна технологія Curv. Дана технологія зробила крок до ковзанів 1X з концепту OD1N. Curv - алюмінірізірованная композитна основа черевика коника. Складно зрозуміти, що саме дає це нововведення. Карбон в багатьох областях виглядає все-таки краще алюмінію. За запевненням виробника це додасть коника довговічності. Ми ставимося до подібних заяв скептично. У сучасному світі маркетингових воїн виробник зацікавлений, щоб його продукцію купували, а не використовували вічно одну модель.

Можливо перевага системи Curv криється в тому, що матеріал в 1X дозволяє краще формуватися черевику, тим самим ідеально підганяючи коник під ногу власника. У моделі 1Х, на відміну від APX2, основний матеріал черевика доходить до самого його краю, де розташовані люверси шнурків. Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт ...

Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт

Ребра жорсткості на п'яткової стороні коника дозволяють більш точно розподіляти енергію, що робить 1Х маневреність. Технологія ця зветься X-Rib і теж побувала на зразках OD1N. П'яткова частина стала більш жорсткою і стабільної, скручування черевика скорочено до мінімуму.

Шостий і сьомий люверси в цих ковзанах стабілізуючі, з функцією замку. Тепер не треба притримувати пальцем вже затягнутий поруч нижче шнурок, щоб він не розходився. Чіпкий замок в люверс робить це за вас. Дуже зручні люверси самі по собі не дають шнуркам розповзатися, які б ви шнурки не використали - з просоченням або без неї.

Що стосується язичка ковзанів Vapor 1X, то тут ми бачимо щось гібридне між APX і MX3. За повсті - все той же старий добрий Vapor APX, по вставці - вже щось від Supereme MХ3. Однак, на відміну від останніх, вставку в 1X поміняти не можна. Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv.

Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv

Верхня кромка черевика обрамлена накладкою під назвою Total Edge Control, м'яко розподіляє тиск коника на ногу по краях. В цілому, нагадує раніше відомі технології з MX3. Нога дійсно почувається комфортно і навіть під час перших тренувань не виникає дискомфорту пов'язаного з натиранням.

Наступна технологія світового значення, яка проникла всередину ковзанів - 37.5. Про те, як вона повинна працювати ми говорили в одній з минулих статей . Якщо коротко, то технологія ця повинна ефективніше відводити піт від тіла гравця, ніж відповідно полегшувати навантаження. Давайте будемо чесними, як на ділі працює 37.5 ми не знаємо, як має відбуватися випаровування всередині коника - теж загадка. Забігаючи вперед скажу, роботу технології 37.5 в ковзанах я не відчув, на відміну від того, як 37.5 виглядала на тест-драйві натільної білизни лінійки Elite від компанії Bauer.

Уже перше тренування виявила ключову проблему: мені було відверто жарко в цих ковзанах. Цілком можливо, що ковзани - це не найкраще середовище для застосування технології 37.5. Сам лайнер, хоч і виконаний в яскравому стилі, що не може не радувати око, слизький і неприємний на дотик. Більше скидається на матеріал ковзанів середньої та нижньої цінової категорії.

Основа підошви і зовнішня накладка виконана з композитного матеріалу з чотирма вентиляційними отворами для відводу вологи. А однією з головних новинок в ковзанах серії Vapor стала суперстелька Anaform Speed ​​Plate.

Дана устілка, мабуть, панує в суперечці за звання кращої анатомічної приблуди для спортивного взуття за всю історію. Суть її в тому, що устілка формується разом з коником. На відміну від звичайних устілок, дозволяє усунути весь "повітря" і люфт, який заважає на 100% передавати енергію від спортсмена коника. По суті зникає робота дрібних м'язів-стабілізаторів стопи, які підбудовувалися всередині черевика для збереження балансу. Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії.

Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії

Скажу відразу, що до тесту я довго використовував Supreme MX3. Бути може тому вперше прокотившись на Vapor 1X, я подумав, що це жарт - ну не можуть бути такі погані найдорожчі ковзани на ринку хокейної амуніції. Лише через деякий час починаєш вловлювати плюси 1X, більше розуміти, що це за звірі і з чим ти маєш справу.

Звикав я близько трьох тренувань. Після цього тільки я почав отримувати задоволення від 1X. Коник цей масивний, що відчувається. І все ж анатомічна будова лінійки Supreme сильно різниться з клиноподібної анатомією будови коника в Vapor. Відразу відчувається в 1X і більший обсяг піни, і величезний, в порівнянні з тими ж Supreme, язичок.

Як не намагався я переконати себе, що я не натру ноги в цих ковзанах, мені це все ж вдалося зробити. В улюбленому для натирання місці - внутрішня сторона стопи, трохи вище "кісточки". Але прикол полягав в тому, що натирав я до цього виключно зовнішньою стороною коника, але 1X натер мені своїм величезним язичком. Однак зазначу: дискомфорт тривав не так довго, незабаром мені вдалося знайти зручне положення.

Варто відзначити, що ковзани я грів двічі. Одного разу виявилося явно не достатньо для цих "танків на лезах". Взагалі, якщо давати якусь оціночну характеристику 1X, то по-моєму найточніше буде так: їх броня міцна, і леза їх швидкі ...

Броня в них, треба сказати, дійсно високого рівня - все елементи захисту коника досить надійні і безпечні. А ось з чисто естетичної точки зору огріхи вагомі. Десь проглядаються недоробки, що залишилися від попередніх поколінь, як не найвдаліша верхня зона люверсов. Десь видно огріхи виробництва - наприклад, в місцях, де підошва переходить в черевик чітко видно сліди клею. Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима.

Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима

Ще одним з перших вражень стало деяку схожість 1X з ковзанами Graf G70. Мені здалося, що їх щось об'єднує, хоча можливо це лише особисте сприйняття.

Ковзани хороші, але не більше того. Серйозних захоплень вони не викликають. Відмінна заміна старих ковзанів, але власникам APX2, MX3 та інших флагманів минулого року бігти в магазин за обновкою я б не радив. Якщо ви планували придбати APX2, але не встигли, так як їх вже не завозять до Росії, то 1X стане для вас повноцінної заміною з невеликим плюсом.

Породу 1X не зіпсували, але і проривом на новий рівень для серії Vapor не стали. Основна їхня біда - співвідношення ціна / якість. Саме воно викликає великі претензії. У Росії їх вартість встановлена ​​на рівні 45 тисяч рублів за пару, а це надзвичайно дорого для серійних ковзанів ...

***

Тест-драйв: Олексій азарной

Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.

Ковзанах Bauer Vapor 1X у спадок дісталися відмінні гени. Їх прабатьки - найпопулярніші, стильні і дорогі ковзани в світі. Але для нас це нічого не означає! Зашнуровує черевики, виходимо на лід ... пора дізнатися, як вони себе проявлять.

1X важливі не тільки для Bauer, а й для всіх нас, адже серія Vapor - вічний бестселер серед ковзанів. Вічний! 75% всіх хокеїстів планети грають в Vapor. І якщо Bauer не зіпсував нову модель - значить, нам випав рідкісний шанс насолодитися тим кайфом, який роками викликав посмішки на обличчях мільйонів гравців.

Що відразу кидається в очі - схожість дизайну з APX. Але це не просто продовження серії, а новий рівень для Vapor. Всі ми так чи інакше намагаємося стежити за зірками хокею, в тому числі і за нашими хлопцями, як той же Саша Овечкін. Напевно, багато хто пригадає, як перед сочинської Олімпіадою в мережі з'явилися фотографії з тестів ковзанів з дивною склянкою і дуже цікавим для російської людини назвою - OD1N. Це був унікальний в своєму роді концепт, який, звичайно ж, в роздробі ніколи з'явитися не міг. Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X.

Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X

Варто зазначити, що у вазі дані ковзани не сильно виграють у своїх попередників, а ковзанах Supreme MX3 так взагалі програють. Перш за все, справа в нових лезах LS4, які важче колишніх важче LS Fusion. Нововведення обумовлюється міцністю лез Fusion, які, зізнатися чесно, зарекомендували себе, як вкрай неміцні, ненадійні леза, які до того ж мали властивість слабо тримати заточку і швидко сточуються. LS4 ж представляють із себе суцільнометалеву форму з особливого сплаву сталі.

Стримала зниження ваги ковзанів 1Х і унікальна технологія Curv. Дана технологія зробила крок до ковзанів 1X з концепту OD1N. Curv - алюмінірізірованная композитна основа черевика коника. Складно зрозуміти, що саме дає це нововведення. Карбон в багатьох областях виглядає все-таки краще алюмінію. За запевненням виробника це додасть коника довговічності. Ми ставимося до подібних заяв скептично. У сучасному світі маркетингових воїн виробник зацікавлений, щоб його продукцію купували, а не використовували вічно одну модель.

Можливо перевага системи Curv криється в тому, що матеріал в 1X дозволяє краще формуватися черевику, тим самим ідеально підганяючи коник під ногу власника. У моделі 1Х, на відміну від APX2, основний матеріал черевика доходить до самого його краю, де розташовані люверси шнурків. Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт ...

Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт

Ребра жорсткості на п'яткової стороні коника дозволяють більш точно розподіляти енергію, що робить 1Х маневреність. Технологія ця зветься X-Rib і теж побувала на зразках OD1N. П'яткова частина стала більш жорсткою і стабільної, скручування черевика скорочено до мінімуму.

Шостий і сьомий люверси в цих ковзанах стабілізуючі, з функцією замку. Тепер не треба притримувати пальцем вже затягнутий поруч нижче шнурок, щоб він не розходився. Чіпкий замок в люверс робить це за вас. Дуже зручні люверси самі по собі не дають шнуркам розповзатися, які б ви шнурки не використали - з просоченням або без неї.

Що стосується язичка ковзанів Vapor 1X, то тут ми бачимо щось гібридне між APX і MX3. За повсті - все той же старий добрий Vapor APX, по вставці - вже щось від Supereme MХ3. Однак, на відміну від останніх, вставку в 1X поміняти не можна. Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv.

Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv

Верхня кромка черевика обрамлена накладкою під назвою Total Edge Control, м'яко розподіляє тиск коника на ногу по краях. В цілому, нагадує раніше відомі технології з MX3. Нога дійсно почувається комфортно і навіть під час перших тренувань не виникає дискомфорту пов'язаного з натиранням.

Наступна технологія світового значення, яка проникла всередину ковзанів - 37.5. Про те, як вона повинна працювати ми говорили в одній з минулих статей . Якщо коротко, то технологія ця повинна ефективніше відводити піт від тіла гравця, ніж відповідно полегшувати навантаження. Давайте будемо чесними, як на ділі працює 37.5 ми не знаємо, як має відбуватися випаровування всередині коника - теж загадка. Забігаючи вперед скажу, роботу технології 37.5 в ковзанах я не відчув, на відміну від того, як 37.5 виглядала на тест-драйві натільної білизни лінійки Elite від компанії Bauer.

Уже перше тренування виявила ключову проблему: мені було відверто жарко в цих ковзанах. Цілком можливо, що ковзани - це не найкраще середовище для застосування технології 37.5. Сам лайнер, хоч і виконаний в яскравому стилі, що не може не радувати око, слизький і неприємний на дотик. Більше скидається на матеріал ковзанів середньої та нижньої цінової категорії.

Основа підошви і зовнішня накладка виконана з композитного матеріалу з чотирма вентиляційними отворами для відводу вологи. А однією з головних новинок в ковзанах серії Vapor стала суперстелька Anaform Speed ​​Plate.

Дана устілка, мабуть, панує в суперечці за звання кращої анатомічної приблуди для спортивного взуття за всю історію. Суть її в тому, що устілка формується разом з коником. На відміну від звичайних устілок, дозволяє усунути весь "повітря" і люфт, який заважає на 100% передавати енергію від спортсмена коника. По суті зникає робота дрібних м'язів-стабілізаторів стопи, які підбудовувалися всередині черевика для збереження балансу. Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії.

Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії

Скажу відразу, що до тесту я довго використовував Supreme MX3. Бути може тому вперше прокотившись на Vapor 1X, я подумав, що це жарт - ну не можуть бути такі погані найдорожчі ковзани на ринку хокейної амуніції. Лише через деякий час починаєш вловлювати плюси 1X, більше розуміти, що це за звірі і з чим ти маєш справу.

Звикав я близько трьох тренувань. Після цього тільки я почав отримувати задоволення від 1X. Коник цей масивний, що відчувається. І все ж анатомічна будова лінійки Supreme сильно різниться з клиноподібної анатомією будови коника в Vapor. Відразу відчувається в 1X і більший обсяг піни, і величезний, в порівнянні з тими ж Supreme, язичок.

Як не намагався я переконати себе, що я не натру ноги в цих ковзанах, мені це все ж вдалося зробити. В улюбленому для натирання місці - внутрішня сторона стопи, трохи вище "кісточки". Але прикол полягав в тому, що натирав я до цього виключно зовнішньою стороною коника, але 1X натер мені своїм величезним язичком. Однак зазначу: дискомфорт тривав не так довго, незабаром мені вдалося знайти зручне положення.

Варто відзначити, що ковзани я грів двічі. Одного разу виявилося явно не достатньо для цих "танків на лезах". Взагалі, якщо давати якусь оціночну характеристику 1X, то по-моєму найточніше буде так: їх броня міцна, і леза їх швидкі ...

Броня в них, треба сказати, дійсно високого рівня - все елементи захисту коника досить надійні і безпечні. А ось з чисто естетичної точки зору огріхи вагомі. Десь проглядаються недоробки, що залишилися від попередніх поколінь, як не найвдаліша верхня зона люверсов. Десь видно огріхи виробництва - наприклад, в місцях, де підошва переходить в черевик чітко видно сліди клею. Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима.

Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима

Ще одним з перших вражень стало деяку схожість 1X з ковзанами Graf G70. Мені здалося, що їх щось об'єднує, хоча можливо це лише особисте сприйняття.

Ковзани хороші, але не більше того. Серйозних захоплень вони не викликають. Відмінна заміна старих ковзанів, але власникам APX2, MX3 та інших флагманів минулого року бігти в магазин за обновкою я б не радив. Якщо ви планували придбати APX2, але не встигли, так як їх вже не завозять до Росії, то 1X стане для вас повноцінної заміною з невеликим плюсом.

Породу 1X не зіпсували, але і проривом на новий рівень для серії Vapor не стали. Основна їхня біда - співвідношення ціна / якість. Саме воно викликає великі претензії. У Росії їх вартість встановлена ​​на рівні 45 тисяч рублів за пару, а це надзвичайно дорого для серійних ковзанів ...

***

Тест-драйв: Олексій азарной

Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.

Ковзанах Bauer Vapor 1X у спадок дісталися відмінні гени. Їх прабатьки - найпопулярніші, стильні і дорогі ковзани в світі. Але для нас це нічого не означає! Зашнуровує черевики, виходимо на лід ... пора дізнатися, як вони себе проявлять.

1X важливі не тільки для Bauer, а й для всіх нас, адже серія Vapor - вічний бестселер серед ковзанів. Вічний! 75% всіх хокеїстів планети грають в Vapor. І якщо Bauer не зіпсував нову модель - значить, нам випав рідкісний шанс насолодитися тим кайфом, який роками викликав посмішки на обличчях мільйонів гравців.

Що відразу кидається в очі - схожість дизайну з APX. Але це не просто продовження серії, а новий рівень для Vapor. Всі ми так чи інакше намагаємося стежити за зірками хокею, в тому числі і за нашими хлопцями, як той же Саша Овечкін. Напевно, багато хто пригадає, як перед сочинської Олімпіадою в мережі з'явилися фотографії з тестів ковзанів з дивною склянкою і дуже цікавим для російської людини назвою - OD1N. Це був унікальний в своєму роді концепт, який, звичайно ж, в роздробі ніколи з'явитися не міг. Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X.

Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X

Варто зазначити, що у вазі дані ковзани не сильно виграють у своїх попередників, а ковзанах Supreme MX3 так взагалі програють. Перш за все, справа в нових лезах LS4, які важче колишніх важче LS Fusion. Нововведення обумовлюється міцністю лез Fusion, які, зізнатися чесно, зарекомендували себе, як вкрай неміцні, ненадійні леза, які до того ж мали властивість слабо тримати заточку і швидко сточуються. LS4 ж представляють із себе суцільнометалеву форму з особливого сплаву сталі.

Стримала зниження ваги ковзанів 1Х і унікальна технологія Curv. Дана технологія зробила крок до ковзанів 1X з концепту OD1N. Curv - алюмінірізірованная композитна основа черевика коника. Складно зрозуміти, що саме дає це нововведення. Карбон в багатьох областях виглядає все-таки краще алюмінію. За запевненням виробника це додасть коника довговічності. Ми ставимося до подібних заяв скептично. У сучасному світі маркетингових воїн виробник зацікавлений, щоб його продукцію купували, а не використовували вічно одну модель.

Можливо перевага системи Curv криється в тому, що матеріал в 1X дозволяє краще формуватися черевику, тим самим ідеально підганяючи коник під ногу власника. У моделі 1Х, на відміну від APX2, основний матеріал черевика доходить до самого його краю, де розташовані люверси шнурків. Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт ...

Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт

Ребра жорсткості на п'яткової стороні коника дозволяють більш точно розподіляти енергію, що робить 1Х маневреність. Технологія ця зветься X-Rib і теж побувала на зразках OD1N. П'яткова частина стала більш жорсткою і стабільної, скручування черевика скорочено до мінімуму.

Шостий і сьомий люверси в цих ковзанах стабілізуючі, з функцією замку. Тепер не треба притримувати пальцем вже затягнутий поруч нижче шнурок, щоб він не розходився. Чіпкий замок в люверс робить це за вас. Дуже зручні люверси самі по собі не дають шнуркам розповзатися, які б ви шнурки не використали - з просоченням або без неї.

Що стосується язичка ковзанів Vapor 1X, то тут ми бачимо щось гібридне між APX і MX3. За повсті - все той же старий добрий Vapor APX, по вставці - вже щось від Supereme MХ3. Однак, на відміну від останніх, вставку в 1X поміняти не можна. Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv.

Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv

Верхня кромка черевика обрамлена накладкою під назвою Total Edge Control, м'яко розподіляє тиск коника на ногу по краях. В цілому, нагадує раніше відомі технології з MX3. Нога дійсно почувається комфортно і навіть під час перших тренувань не виникає дискомфорту пов'язаного з натиранням.

Наступна технологія світового значення, яка проникла всередину ковзанів - 37.5. Про те, як вона повинна працювати ми говорили в одній з минулих статей . Якщо коротко, то технологія ця повинна ефективніше відводити піт від тіла гравця, ніж відповідно полегшувати навантаження. Давайте будемо чесними, як на ділі працює 37.5 ми не знаємо, як має відбуватися випаровування всередині коника - теж загадка. Забігаючи вперед скажу, роботу технології 37.5 в ковзанах я не відчув, на відміну від того, як 37.5 виглядала на тест-драйві натільної білизни лінійки Elite від компанії Bauer.

Уже перше тренування виявила ключову проблему: мені було відверто жарко в цих ковзанах. Цілком можливо, що ковзани - це не найкраще середовище для застосування технології 37.5. Сам лайнер, хоч і виконаний в яскравому стилі, що не може не радувати око, слизький і неприємний на дотик. Більше скидається на матеріал ковзанів середньої та нижньої цінової категорії.

Основа підошви і зовнішня накладка виконана з композитного матеріалу з чотирма вентиляційними отворами для відводу вологи. А однією з головних новинок в ковзанах серії Vapor стала суперстелька Anaform Speed ​​Plate.

Дана устілка, мабуть, панує в суперечці за звання кращої анатомічної приблуди для спортивного взуття за всю історію. Суть її в тому, що устілка формується разом з коником. На відміну від звичайних устілок, дозволяє усунути весь "повітря" і люфт, який заважає на 100% передавати енергію від спортсмена коника. По суті зникає робота дрібних м'язів-стабілізаторів стопи, які підбудовувалися всередині черевика для збереження балансу. Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії.

Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії

Скажу відразу, що до тесту я довго використовував Supreme MX3. Бути може тому вперше прокотившись на Vapor 1X, я подумав, що це жарт - ну не можуть бути такі погані найдорожчі ковзани на ринку хокейної амуніції. Лише через деякий час починаєш вловлювати плюси 1X, більше розуміти, що це за звірі і з чим ти маєш справу.

Звикав я близько трьох тренувань. Після цього тільки я почав отримувати задоволення від 1X. Коник цей масивний, що відчувається. І все ж анатомічна будова лінійки Supreme сильно різниться з клиноподібної анатомією будови коника в Vapor. Відразу відчувається в 1X і більший обсяг піни, і величезний, в порівнянні з тими ж Supreme, язичок.

Як не намагався я переконати себе, що я не натру ноги в цих ковзанах, мені це все ж вдалося зробити. В улюбленому для натирання місці - внутрішня сторона стопи, трохи вище "кісточки". Але прикол полягав в тому, що натирав я до цього виключно зовнішньою стороною коника, але 1X натер мені своїм величезним язичком. Однак зазначу: дискомфорт тривав не так довго, незабаром мені вдалося знайти зручне положення.

Варто відзначити, що ковзани я грів двічі. Одного разу виявилося явно не достатньо для цих "танків на лезах". Взагалі, якщо давати якусь оціночну характеристику 1X, то по-моєму найточніше буде так: їх броня міцна, і леза їх швидкі ...

Броня в них, треба сказати, дійсно високого рівня - все елементи захисту коника досить надійні і безпечні. А ось з чисто естетичної точки зору огріхи вагомі. Десь проглядаються недоробки, що залишилися від попередніх поколінь, як не найвдаліша верхня зона люверсов. Десь видно огріхи виробництва - наприклад, в місцях, де підошва переходить в черевик чітко видно сліди клею. Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима.

Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима

Ще одним з перших вражень стало деяку схожість 1X з ковзанами Graf G70. Мені здалося, що їх щось об'єднує, хоча можливо це лише особисте сприйняття.

Ковзани хороші, але не більше того. Серйозних захоплень вони не викликають. Відмінна заміна старих ковзанів, але власникам APX2, MX3 та інших флагманів минулого року бігти в магазин за обновкою я б не радив. Якщо ви планували придбати APX2, але не встигли, так як їх вже не завозять до Росії, то 1X стане для вас повноцінної заміною з невеликим плюсом.

Породу 1X не зіпсували, але і проривом на новий рівень для серії Vapor не стали. Основна їхня біда - співвідношення ціна / якість. Саме воно викликає великі претензії. У Росії їх вартість встановлена ​​на рівні 45 тисяч рублів за пару, а це надзвичайно дорого для серійних ковзанів ...

***

Тест-драйв: Олексій азарной

Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.

Ковзанах Bauer Vapor 1X у спадок дісталися відмінні гени. Їх прабатьки - найпопулярніші, стильні і дорогі ковзани в світі. Але для нас це нічого не означає! Зашнуровує черевики, виходимо на лід ... пора дізнатися, як вони себе проявлять.

1X важливі не тільки для Bauer, а й для всіх нас, адже серія Vapor - вічний бестселер серед ковзанів. Вічний! 75% всіх хокеїстів планети грають в Vapor. І якщо Bauer не зіпсував нову модель - значить, нам випав рідкісний шанс насолодитися тим кайфом, який роками викликав посмішки на обличчях мільйонів гравців.

Що відразу кидається в очі - схожість дизайну з APX. Але це не просто продовження серії, а новий рівень для Vapor. Всі ми так чи інакше намагаємося стежити за зірками хокею, в тому числі і за нашими хлопцями, як той же Саша Овечкін. Напевно, багато хто пригадає, як перед сочинської Олімпіадою в мережі з'явилися фотографії з тестів ковзанів з дивною склянкою і дуже цікавим для російської людини назвою - OD1N. Це був унікальний в своєму роді концепт, який, звичайно ж, в роздробі ніколи з'явитися не міг. Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X.

Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X

Варто зазначити, що у вазі дані ковзани не сильно виграють у своїх попередників, а ковзанах Supreme MX3 так взагалі програють. Перш за все, справа в нових лезах LS4, які важче колишніх важче LS Fusion. Нововведення обумовлюється міцністю лез Fusion, які, зізнатися чесно, зарекомендували себе, як вкрай неміцні, ненадійні леза, які до того ж мали властивість слабо тримати заточку і швидко сточуються. LS4 ж представляють із себе суцільнометалеву форму з особливого сплаву сталі.

Стримала зниження ваги ковзанів 1Х і унікальна технологія Curv. Дана технологія зробила крок до ковзанів 1X з концепту OD1N. Curv - алюмінірізірованная композитна основа черевика коника. Складно зрозуміти, що саме дає це нововведення. Карбон в багатьох областях виглядає все-таки краще алюмінію. За запевненням виробника це додасть коника довговічності. Ми ставимося до подібних заяв скептично. У сучасному світі маркетингових воїн виробник зацікавлений, щоб його продукцію купували, а не використовували вічно одну модель.

Можливо перевага системи Curv криється в тому, що матеріал в 1X дозволяє краще формуватися черевику, тим самим ідеально підганяючи коник під ногу власника. У моделі 1Х, на відміну від APX2, основний матеріал черевика доходить до самого його краю, де розташовані люверси шнурків. Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт ...

Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт

Ребра жорсткості на п'яткової стороні коника дозволяють більш точно розподіляти енергію, що робить 1Х маневреність. Технологія ця зветься X-Rib і теж побувала на зразках OD1N. П'яткова частина стала більш жорсткою і стабільної, скручування черевика скорочено до мінімуму.

Шостий і сьомий люверси в цих ковзанах стабілізуючі, з функцією замку. Тепер не треба притримувати пальцем вже затягнутий поруч нижче шнурок, щоб він не розходився. Чіпкий замок в люверс робить це за вас. Дуже зручні люверси самі по собі не дають шнуркам розповзатися, які б ви шнурки не використали - з просоченням або без неї.

Що стосується язичка ковзанів Vapor 1X, то тут ми бачимо щось гібридне між APX і MX3. За повсті - все той же старий добрий Vapor APX, по вставці - вже щось від Supereme MХ3. Однак, на відміну від останніх, вставку в 1X поміняти не можна. Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv.

Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv

Верхня кромка черевика обрамлена накладкою під назвою Total Edge Control, м'яко розподіляє тиск коника на ногу по краях. В цілому, нагадує раніше відомі технології з MX3. Нога дійсно почувається комфортно і навіть під час перших тренувань не виникає дискомфорту пов'язаного з натиранням.

Наступна технологія світового значення, яка проникла всередину ковзанів - 37.5. Про те, як вона повинна працювати ми говорили в одній з минулих статей . Якщо коротко, то технологія ця повинна ефективніше відводити піт від тіла гравця, ніж відповідно полегшувати навантаження. Давайте будемо чесними, як на ділі працює 37.5 ми не знаємо, як має відбуватися випаровування всередині коника - теж загадка. Забігаючи вперед скажу, роботу технології 37.5 в ковзанах я не відчув, на відміну від того, як 37.5 виглядала на тест-драйві натільної білизни лінійки Elite від компанії Bauer.

Уже перше тренування виявила ключову проблему: мені було відверто жарко в цих ковзанах. Цілком можливо, що ковзани - це не найкраще середовище для застосування технології 37.5. Сам лайнер, хоч і виконаний в яскравому стилі, що не може не радувати око, слизький і неприємний на дотик. Більше скидається на матеріал ковзанів середньої та нижньої цінової категорії.

Основа підошви і зовнішня накладка виконана з композитного матеріалу з чотирма вентиляційними отворами для відводу вологи. А однією з головних новинок в ковзанах серії Vapor стала суперстелька Anaform Speed ​​Plate.

Дана устілка, мабуть, панує в суперечці за звання кращої анатомічної приблуди для спортивного взуття за всю історію. Суть її в тому, що устілка формується разом з коником. На відміну від звичайних устілок, дозволяє усунути весь "повітря" і люфт, який заважає на 100% передавати енергію від спортсмена коника. По суті зникає робота дрібних м'язів-стабілізаторів стопи, які підбудовувалися всередині черевика для збереження балансу. Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії.

Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії

Скажу відразу, що до тесту я довго використовував Supreme MX3. Бути може тому вперше прокотившись на Vapor 1X, я подумав, що це жарт - ну не можуть бути такі погані найдорожчі ковзани на ринку хокейної амуніції. Лише через деякий час починаєш вловлювати плюси 1X, більше розуміти, що це за звірі і з чим ти маєш справу.

Звикав я близько трьох тренувань. Після цього тільки я почав отримувати задоволення від 1X. Коник цей масивний, що відчувається. І все ж анатомічна будова лінійки Supreme сильно різниться з клиноподібної анатомією будови коника в Vapor. Відразу відчувається в 1X і більший обсяг піни, і величезний, в порівнянні з тими ж Supreme, язичок.

Як не намагався я переконати себе, що я не натру ноги в цих ковзанах, мені це все ж вдалося зробити. В улюбленому для натирання місці - внутрішня сторона стопи, трохи вище "кісточки". Але прикол полягав в тому, що натирав я до цього виключно зовнішньою стороною коника, але 1X натер мені своїм величезним язичком. Однак зазначу: дискомфорт тривав не так довго, незабаром мені вдалося знайти зручне положення.

Варто відзначити, що ковзани я грів двічі. Одного разу виявилося явно не достатньо для цих "танків на лезах". Взагалі, якщо давати якусь оціночну характеристику 1X, то по-моєму найточніше буде так: їх броня міцна, і леза їх швидкі ...

Броня в них, треба сказати, дійсно високого рівня - все елементи захисту коника досить надійні і безпечні. А ось з чисто естетичної точки зору огріхи вагомі. Десь проглядаються недоробки, що залишилися від попередніх поколінь, як не найвдаліша верхня зона люверсов. Десь видно огріхи виробництва - наприклад, в місцях, де підошва переходить в черевик чітко видно сліди клею. Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима.

Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима

Ще одним з перших вражень стало деяку схожість 1X з ковзанами Graf G70. Мені здалося, що їх щось об'єднує, хоча можливо це лише особисте сприйняття.

Ковзани хороші, але не більше того. Серйозних захоплень вони не викликають. Відмінна заміна старих ковзанів, але власникам APX2, MX3 та інших флагманів минулого року бігти в магазин за обновкою я б не радив. Якщо ви планували придбати APX2, але не встигли, так як їх вже не завозять до Росії, то 1X стане для вас повноцінної заміною з невеликим плюсом.

Породу 1X не зіпсували, але і проривом на новий рівень для серії Vapor не стали. Основна їхня біда - співвідношення ціна / якість. Саме воно викликає великі претензії. У Росії їх вартість встановлена ​​на рівні 45 тисяч рублів за пару, а це надзвичайно дорого для серійних ковзанів ...

***

Тест-драйв: Олексій азарной

Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.

Ковзанах Bauer Vapor 1X у спадок дісталися відмінні гени. Їх прабатьки - найпопулярніші, стильні і дорогі ковзани в світі. Але для нас це нічого не означає! Зашнуровує черевики, виходимо на лід ... пора дізнатися, як вони себе проявлять.

1X важливі не тільки для Bauer, а й для всіх нас, адже серія Vapor - вічний бестселер серед ковзанів. Вічний! 75% всіх хокеїстів планети грають в Vapor. І якщо Bauer не зіпсував нову модель - значить, нам випав рідкісний шанс насолодитися тим кайфом, який роками викликав посмішки на обличчях мільйонів гравців.

Що відразу кидається в очі - схожість дизайну з APX. Але це не просто продовження серії, а новий рівень для Vapor. Всі ми так чи інакше намагаємося стежити за зірками хокею, в тому числі і за нашими хлопцями, як той же Саша Овечкін. Напевно, багато хто пригадає, як перед сочинської Олімпіадою в мережі з'явилися фотографії з тестів ковзанів з дивною склянкою і дуже цікавим для російської людини назвою - OD1N. Це був унікальний в своєму роді концепт, який, звичайно ж, в роздробі ніколи з'явитися не міг. Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X.

Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X

Варто зазначити, що у вазі дані ковзани не сильно виграють у своїх попередників, а ковзанах Supreme MX3 так взагалі програють. Перш за все, справа в нових лезах LS4, які важче колишніх важче LS Fusion. Нововведення обумовлюється міцністю лез Fusion, які, зізнатися чесно, зарекомендували себе, як вкрай неміцні, ненадійні леза, які до того ж мали властивість слабо тримати заточку і швидко сточуються. LS4 ж представляють із себе суцільнометалеву форму з особливого сплаву сталі.

Стримала зниження ваги ковзанів 1Х і унікальна технологія Curv. Дана технологія зробила крок до ковзанів 1X з концепту OD1N. Curv - алюмінірізірованная композитна основа черевика коника. Складно зрозуміти, що саме дає це нововведення. Карбон в багатьох областях виглядає все-таки краще алюмінію. За запевненням виробника це додасть коника довговічності. Ми ставимося до подібних заяв скептично. У сучасному світі маркетингових воїн виробник зацікавлений, щоб його продукцію купували, а не використовували вічно одну модель.

Можливо перевага системи Curv криється в тому, що матеріал в 1X дозволяє краще формуватися черевику, тим самим ідеально підганяючи коник під ногу власника. У моделі 1Х, на відміну від APX2, основний матеріал черевика доходить до самого його краю, де розташовані люверси шнурків. Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт ...

Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт

Ребра жорсткості на п'яткової стороні коника дозволяють більш точно розподіляти енергію, що робить 1Х маневреність. Технологія ця зветься X-Rib і теж побувала на зразках OD1N. П'яткова частина стала більш жорсткою і стабільної, скручування черевика скорочено до мінімуму.

Шостий і сьомий люверси в цих ковзанах стабілізуючі, з функцією замку. Тепер не треба притримувати пальцем вже затягнутий поруч нижче шнурок, щоб він не розходився. Чіпкий замок в люверс робить це за вас. Дуже зручні люверси самі по собі не дають шнуркам розповзатися, які б ви шнурки не використали - з просоченням або без неї.

Що стосується язичка ковзанів Vapor 1X, то тут ми бачимо щось гібридне між APX і MX3. За повсті - все той же старий добрий Vapor APX, по вставці - вже щось від Supereme MХ3. Однак, на відміну від останніх, вставку в 1X поміняти не можна. Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv.

Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv

Верхня кромка черевика обрамлена накладкою під назвою Total Edge Control, м'яко розподіляє тиск коника на ногу по краях. В цілому, нагадує раніше відомі технології з MX3. Нога дійсно почувається комфортно і навіть під час перших тренувань не виникає дискомфорту пов'язаного з натиранням.

Наступна технологія світового значення, яка проникла всередину ковзанів - 37.5. Про те, як вона повинна працювати ми говорили в одній з минулих статей . Якщо коротко, то технологія ця повинна ефективніше відводити піт від тіла гравця, ніж відповідно полегшувати навантаження. Давайте будемо чесними, як на ділі працює 37.5 ми не знаємо, як має відбуватися випаровування всередині коника - теж загадка. Забігаючи вперед скажу, роботу технології 37.5 в ковзанах я не відчув, на відміну від того, як 37.5 виглядала на тест-драйві натільної білизни лінійки Elite від компанії Bauer.

Уже перше тренування виявила ключову проблему: мені було відверто жарко в цих ковзанах. Цілком можливо, що ковзани - це не найкраще середовище для застосування технології 37.5. Сам лайнер, хоч і виконаний в яскравому стилі, що не може не радувати око, слизький і неприємний на дотик. Більше скидається на матеріал ковзанів середньої та нижньої цінової категорії.

Основа підошви і зовнішня накладка виконана з композитного матеріалу з чотирма вентиляційними отворами для відводу вологи. А однією з головних новинок в ковзанах серії Vapor стала суперстелька Anaform Speed ​​Plate.

Дана устілка, мабуть, панує в суперечці за звання кращої анатомічної приблуди для спортивного взуття за всю історію. Суть її в тому, що устілка формується разом з коником. На відміну від звичайних устілок, дозволяє усунути весь "повітря" і люфт, який заважає на 100% передавати енергію від спортсмена коника. По суті зникає робота дрібних м'язів-стабілізаторів стопи, які підбудовувалися всередині черевика для збереження балансу. Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії.

Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії

Скажу відразу, що до тесту я довго використовував Supreme MX3. Бути може тому вперше прокотившись на Vapor 1X, я подумав, що це жарт - ну не можуть бути такі погані найдорожчі ковзани на ринку хокейної амуніції. Лише через деякий час починаєш вловлювати плюси 1X, більше розуміти, що це за звірі і з чим ти маєш справу.

Звикав я близько трьох тренувань. Після цього тільки я почав отримувати задоволення від 1X. Коник цей масивний, що відчувається. І все ж анатомічна будова лінійки Supreme сильно різниться з клиноподібної анатомією будови коника в Vapor. Відразу відчувається в 1X і більший обсяг піни, і величезний, в порівнянні з тими ж Supreme, язичок.

Як не намагався я переконати себе, що я не натру ноги в цих ковзанах, мені це все ж вдалося зробити. В улюбленому для натирання місці - внутрішня сторона стопи, трохи вище "кісточки". Але прикол полягав в тому, що натирав я до цього виключно зовнішньою стороною коника, але 1X натер мені своїм величезним язичком. Однак зазначу: дискомфорт тривав не так довго, незабаром мені вдалося знайти зручне положення.

Варто відзначити, що ковзани я грів двічі. Одного разу виявилося явно не достатньо для цих "танків на лезах". Взагалі, якщо давати якусь оціночну характеристику 1X, то по-моєму найточніше буде так: їх броня міцна, і леза їх швидкі ...

Броня в них, треба сказати, дійсно високого рівня - все елементи захисту коника досить надійні і безпечні. А ось з чисто естетичної точки зору огріхи вагомі. Десь проглядаються недоробки, що залишилися від попередніх поколінь, як не найвдаліша верхня зона люверсов. Десь видно огріхи виробництва - наприклад, в місцях, де підошва переходить в черевик чітко видно сліди клею. Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима.

Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима

Ще одним з перших вражень стало деяку схожість 1X з ковзанами Graf G70. Мені здалося, що їх щось об'єднує, хоча можливо це лише особисте сприйняття.

Ковзани хороші, але не більше того. Серйозних захоплень вони не викликають. Відмінна заміна старих ковзанів, але власникам APX2, MX3 та інших флагманів минулого року бігти в магазин за обновкою я б не радив. Якщо ви планували придбати APX2, але не встигли, так як їх вже не завозять до Росії, то 1X стане для вас повноцінної заміною з невеликим плюсом.

Породу 1X не зіпсували, але і проривом на новий рівень для серії Vapor не стали. Основна їхня біда - співвідношення ціна / якість. Саме воно викликає великі претензії. У Росії їх вартість встановлена ​​на рівні 45 тисяч рублів за пару, а це надзвичайно дорого для серійних ковзанів ...

***

Тест-драйв: Олексій азарной

Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.

Ковзанах Bauer Vapor 1X у спадок дісталися відмінні гени. Їх прабатьки - найпопулярніші, стильні і дорогі ковзани в світі. Але для нас це нічого не означає! Зашнуровує черевики, виходимо на лід ... пора дізнатися, як вони себе проявлять.

1X важливі не тільки для Bauer, а й для всіх нас, адже серія Vapor - вічний бестселер серед ковзанів. Вічний! 75% всіх хокеїстів планети грають в Vapor. І якщо Bauer не зіпсував нову модель - значить, нам випав рідкісний шанс насолодитися тим кайфом, який роками викликав посмішки на обличчях мільйонів гравців.

Що відразу кидається в очі - схожість дизайну з APX. Але це не просто продовження серії, а новий рівень для Vapor. Всі ми так чи інакше намагаємося стежити за зірками хокею, в тому числі і за нашими хлопцями, як той же Саша Овечкін. Напевно, багато хто пригадає, як перед сочинської Олімпіадою в мережі з'явилися фотографії з тестів ковзанів з дивною склянкою і дуже цікавим для російської людини назвою - OD1N. Це був унікальний в своєму роді концепт, який, звичайно ж, в роздробі ніколи з'явитися не міг. Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X.

Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X

Варто зазначити, що у вазі дані ковзани не сильно виграють у своїх попередників, а ковзанах Supreme MX3 так взагалі програють. Перш за все, справа в нових лезах LS4, які важче колишніх важче LS Fusion. Нововведення обумовлюється міцністю лез Fusion, які, зізнатися чесно, зарекомендували себе, як вкрай неміцні, ненадійні леза, які до того ж мали властивість слабо тримати заточку і швидко сточуються. LS4 ж представляють із себе суцільнометалеву форму з особливого сплаву сталі.

Стримала зниження ваги ковзанів 1Х і унікальна технологія Curv. Дана технологія зробила крок до ковзанів 1X з концепту OD1N. Curv - алюмінірізірованная композитна основа черевика коника. Складно зрозуміти, що саме дає це нововведення. Карбон в багатьох областях виглядає все-таки краще алюмінію. За запевненням виробника це додасть коника довговічності. Ми ставимося до подібних заяв скептично. У сучасному світі маркетингових воїн виробник зацікавлений, щоб його продукцію купували, а не використовували вічно одну модель.

Можливо перевага системи Curv криється в тому, що матеріал в 1X дозволяє краще формуватися черевику, тим самим ідеально підганяючи коник під ногу власника. У моделі 1Х, на відміну від APX2, основний матеріал черевика доходить до самого його краю, де розташовані люверси шнурків. Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт ...

Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт

Ребра жорсткості на п'яткової стороні коника дозволяють більш точно розподіляти енергію, що робить 1Х маневреність. Технологія ця зветься X-Rib і теж побувала на зразках OD1N. П'яткова частина стала більш жорсткою і стабільної, скручування черевика скорочено до мінімуму.

Шостий і сьомий люверси в цих ковзанах стабілізуючі, з функцією замку. Тепер не треба притримувати пальцем вже затягнутий поруч нижче шнурок, щоб він не розходився. Чіпкий замок в люверс робить це за вас. Дуже зручні люверси самі по собі не дають шнуркам розповзатися, які б ви шнурки не використали - з просоченням або без неї.

Що стосується язичка ковзанів Vapor 1X, то тут ми бачимо щось гібридне між APX і MX3. За повсті - все той же старий добрий Vapor APX, по вставці - вже щось від Supereme MХ3. Однак, на відміну від останніх, вставку в 1X поміняти не можна. Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv.

Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv

Верхня кромка черевика обрамлена накладкою під назвою Total Edge Control, м'яко розподіляє тиск коника на ногу по краях. В цілому, нагадує раніше відомі технології з MX3. Нога дійсно почувається комфортно і навіть під час перших тренувань не виникає дискомфорту пов'язаного з натиранням.

Наступна технологія світового значення, яка проникла всередину ковзанів - 37.5. Про те, як вона повинна працювати ми говорили в одній з минулих статей . Якщо коротко, то технологія ця повинна ефективніше відводити піт від тіла гравця, ніж відповідно полегшувати навантаження. Давайте будемо чесними, як на ділі працює 37.5 ми не знаємо, як має відбуватися випаровування всередині коника - теж загадка. Забігаючи вперед скажу, роботу технології 37.5 в ковзанах я не відчув, на відміну від того, як 37.5 виглядала на тест-драйві натільної білизни лінійки Elite від компанії Bauer.

Уже перше тренування виявила ключову проблему: мені було відверто жарко в цих ковзанах. Цілком можливо, що ковзани - це не найкраще середовище для застосування технології 37.5. Сам лайнер, хоч і виконаний в яскравому стилі, що не може не радувати око, слизький і неприємний на дотик. Більше скидається на матеріал ковзанів середньої та нижньої цінової категорії.

Основа підошви і зовнішня накладка виконана з композитного матеріалу з чотирма вентиляційними отворами для відводу вологи. А однією з головних новинок в ковзанах серії Vapor стала суперстелька Anaform Speed ​​Plate.

Дана устілка, мабуть, панує в суперечці за звання кращої анатомічної приблуди для спортивного взуття за всю історію. Суть її в тому, що устілка формується разом з коником. На відміну від звичайних устілок, дозволяє усунути весь "повітря" і люфт, який заважає на 100% передавати енергію від спортсмена коника. По суті зникає робота дрібних м'язів-стабілізаторів стопи, які підбудовувалися всередині черевика для збереження балансу. Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії.

Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії

Скажу відразу, що до тесту я довго використовував Supreme MX3. Бути може тому вперше прокотившись на Vapor 1X, я подумав, що це жарт - ну не можуть бути такі погані найдорожчі ковзани на ринку хокейної амуніції. Лише через деякий час починаєш вловлювати плюси 1X, більше розуміти, що це за звірі і з чим ти маєш справу.

Звикав я близько трьох тренувань. Після цього тільки я почав отримувати задоволення від 1X. Коник цей масивний, що відчувається. І все ж анатомічна будова лінійки Supreme сильно різниться з клиноподібної анатомією будови коника в Vapor. Відразу відчувається в 1X і більший обсяг піни, і величезний, в порівнянні з тими ж Supreme, язичок.

Як не намагався я переконати себе, що я не натру ноги в цих ковзанах, мені це все ж вдалося зробити. В улюбленому для натирання місці - внутрішня сторона стопи, трохи вище "кісточки". Але прикол полягав в тому, що натирав я до цього виключно зовнішньою стороною коника, але 1X натер мені своїм величезним язичком. Однак зазначу: дискомфорт тривав не так довго, незабаром мені вдалося знайти зручне положення.

Варто відзначити, що ковзани я грів двічі. Одного разу виявилося явно не достатньо для цих "танків на лезах". Взагалі, якщо давати якусь оціночну характеристику 1X, то по-моєму найточніше буде так: їх броня міцна, і леза їх швидкі ...

Броня в них, треба сказати, дійсно високого рівня - все елементи захисту коника досить надійні і безпечні. А ось з чисто естетичної точки зору огріхи вагомі. Десь проглядаються недоробки, що залишилися від попередніх поколінь, як не найвдаліша верхня зона люверсов. Десь видно огріхи виробництва - наприклад, в місцях, де підошва переходить в черевик чітко видно сліди клею. Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима.

Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима

Ще одним з перших вражень стало деяку схожість 1X з ковзанами Graf G70. Мені здалося, що їх щось об'єднує, хоча можливо це лише особисте сприйняття.

Ковзани хороші, але не більше того. Серйозних захоплень вони не викликають. Відмінна заміна старих ковзанів, але власникам APX2, MX3 та інших флагманів минулого року бігти в магазин за обновкою я б не радив. Якщо ви планували придбати APX2, але не встигли, так як їх вже не завозять до Росії, то 1X стане для вас повноцінної заміною з невеликим плюсом.

Породу 1X не зіпсували, але і проривом на новий рівень для серії Vapor не стали. Основна їхня біда - співвідношення ціна / якість. Саме воно викликає великі претензії. У Росії їх вартість встановлена ​​на рівні 45 тисяч рублів за пару, а це надзвичайно дорого для серійних ковзанів ...

***

Тест-драйв: Олексій азарной

Тест-драйв: ковзани Bauer Vapor 1X.

Ковзанах Bauer Vapor 1X у спадок дісталися відмінні гени. Їх прабатьки - найпопулярніші, стильні і дорогі ковзани в світі. Але для нас це нічого не означає! Зашнуровує черевики, виходимо на лід ... пора дізнатися, як вони себе проявлять.

1X важливі не тільки для Bauer, а й для всіх нас, адже серія Vapor - вічний бестселер серед ковзанів. Вічний! 75% всіх хокеїстів планети грають в Vapor. І якщо Bauer не зіпсував нову модель - значить, нам випав рідкісний шанс насолодитися тим кайфом, який роками викликав посмішки на обличчях мільйонів гравців.

Що відразу кидається в очі - схожість дизайну з APX. Але це не просто продовження серії, а новий рівень для Vapor. Всі ми так чи інакше намагаємося стежити за зірками хокею, в тому числі і за нашими хлопцями, як той же Саша Овечкін. Напевно, багато хто пригадає, як перед сочинської Олімпіадою в мережі з'явилися фотографії з тестів ковзанів з дивною склянкою і дуже цікавим для російської людини назвою - OD1N. Це був унікальний в своєму роді концепт, який, звичайно ж, в роздробі ніколи з'явитися не міг. Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X.

Але саме OD1N, багато в чому, стали прабатьками ковзанів Vapor 1X

Варто зазначити, що у вазі дані ковзани не сильно виграють у своїх попередників, а ковзанах Supreme MX3 так взагалі програють. Перш за все, справа в нових лезах LS4, які важче колишніх важче LS Fusion. Нововведення обумовлюється міцністю лез Fusion, які, зізнатися чесно, зарекомендували себе, як вкрай неміцні, ненадійні леза, які до того ж мали властивість слабо тримати заточку і швидко сточуються. LS4 ж представляють із себе суцільнометалеву форму з особливого сплаву сталі.

Стримала зниження ваги ковзанів 1Х і унікальна технологія Curv. Дана технологія зробила крок до ковзанів 1X з концепту OD1N. Curv - алюмінірізірованная композитна основа черевика коника. Складно зрозуміти, що саме дає це нововведення. Карбон в багатьох областях виглядає все-таки краще алюмінію. За запевненням виробника це додасть коника довговічності. Ми ставимося до подібних заяв скептично. У сучасному світі маркетингових воїн виробник зацікавлений, щоб його продукцію купували, а не використовували вічно одну модель.

Можливо перевага системи Curv криється в тому, що матеріал в 1X дозволяє краще формуватися черевику, тим самим ідеально підганяючи коник під ногу власника. У моделі 1Х, на відміну від APX2, основний матеріал черевика доходить до самого його краю, де розташовані люверси шнурків. Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт ...

Дана частина черевика також формується, що надає додатковий комфорт

Ребра жорсткості на п'яткової стороні коника дозволяють більш точно розподіляти енергію, що робить 1Х маневреність. Технологія ця зветься X-Rib і теж побувала на зразках OD1N. П'яткова частина стала більш жорсткою і стабільної, скручування черевика скорочено до мінімуму.

Шостий і сьомий люверси в цих ковзанах стабілізуючі, з функцією замку. Тепер не треба притримувати пальцем вже затягнутий поруч нижче шнурок, щоб він не розходився. Чіпкий замок в люверс робить це за вас. Дуже зручні люверси самі по собі не дають шнуркам розповзатися, які б ви шнурки не використали - з просоченням або без неї.

Що стосується язичка ковзанів Vapor 1X, то тут ми бачимо щось гібридне між APX і MX3. За повсті - все той же старий добрий Vapor APX, по вставці - вже щось від Supereme MХ3. Однак, на відміну від останніх, вставку в 1X поміняти не можна. Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv.

Сама вона виконана з міцного пластику середньої жорсткості із застосуванням технології Curv

Верхня кромка черевика обрамлена накладкою під назвою Total Edge Control, м'яко розподіляє тиск коника на ногу по краях. В цілому, нагадує раніше відомі технології з MX3. Нога дійсно почувається комфортно і навіть під час перших тренувань не виникає дискомфорту пов'язаного з натиранням.

Наступна технологія світового значення, яка проникла всередину ковзанів - 37.5. Про те, як вона повинна працювати ми говорили в одній з минулих статей . Якщо коротко, то технологія ця повинна ефективніше відводити піт від тіла гравця, ніж відповідно полегшувати навантаження. Давайте будемо чесними, як на ділі працює 37.5 ми не знаємо, як має відбуватися випаровування всередині коника - теж загадка. Забігаючи вперед скажу, роботу технології 37.5 в ковзанах я не відчув, на відміну від того, як 37.5 виглядала на тест-драйві натільної білизни лінійки Elite від компанії Bauer.

Уже перше тренування виявила ключову проблему: мені було відверто жарко в цих ковзанах. Цілком можливо, що ковзани - це не найкраще середовище для застосування технології 37.5. Сам лайнер, хоч і виконаний в яскравому стилі, що не може не радувати око, слизький і неприємний на дотик. Більше скидається на матеріал ковзанів середньої та нижньої цінової категорії.

Основа підошви і зовнішня накладка виконана з композитного матеріалу з чотирма вентиляційними отворами для відводу вологи. А однією з головних новинок в ковзанах серії Vapor стала суперстелька Anaform Speed ​​Plate.

Дана устілка, мабуть, панує в суперечці за звання кращої анатомічної приблуди для спортивного взуття за всю історію. Суть її в тому, що устілка формується разом з коником. На відміну від звичайних устілок, дозволяє усунути весь "повітря" і люфт, який заважає на 100% передавати енергію від спортсмена коника. По суті зникає робота дрібних м'язів-стабілізаторів стопи, які підбудовувалися всередині черевика для збереження балансу. Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії.

Отже ри катанні і маневрах витрачається менше енергії

Скажу відразу, що до тесту я довго використовував Supreme MX3. Бути може тому вперше прокотившись на Vapor 1X, я подумав, що це жарт - ну не можуть бути такі погані найдорожчі ковзани на ринку хокейної амуніції. Лише через деякий час починаєш вловлювати плюси 1X, більше розуміти, що це за звірі і з чим ти маєш справу.

Звикав я близько трьох тренувань. Після цього тільки я почав отримувати задоволення від 1X. Коник цей масивний, що відчувається. І все ж анатомічна будова лінійки Supreme сильно різниться з клиноподібної анатомією будови коника в Vapor. Відразу відчувається в 1X і більший обсяг піни, і величезний, в порівнянні з тими ж Supreme, язичок.

Як не намагався я переконати себе, що я не натру ноги в цих ковзанах, мені це все ж вдалося зробити. В улюбленому для натирання місці - внутрішня сторона стопи, трохи вище "кісточки". Але прикол полягав в тому, що натирав я до цього виключно зовнішньою стороною коника, але 1X натер мені своїм величезним язичком. Однак зазначу: дискомфорт тривав не так довго, незабаром мені вдалося знайти зручне положення.

Варто відзначити, що ковзани я грів двічі. Одного разу виявилося явно не достатньо для цих "танків на лезах". Взагалі, якщо давати якусь оціночну характеристику 1X, то по-моєму найточніше буде так: їх броня міцна, і леза їх швидкі ...

Броня в них, треба сказати, дійсно високого рівня - все елементи захисту коника досить надійні і безпечні. А ось з чисто естетичної точки зору огріхи вагомі. Десь проглядаються недоробки, що залишилися від попередніх поколінь, як не найвдаліша верхня зона люверсов. Десь видно огріхи виробництва - наприклад, в місцях, де підошва переходить в черевик чітко видно сліди клею. Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима.

Дрібниця, але з огляду на їх вартість, - неприпустима

Ще одним з перших вражень стало деяку схожість 1X з ковзанами Graf G70. Мені здалося, що їх щось об'єднує, хоча можливо це лише особисте сприйняття.

Ковзани хороші, але не більше того. Серйозних захоплень вони не викликають. Відмінна заміна старих ковзанів, але власникам APX2, MX3 та інших флагманів минулого року бігти в магазин за обновкою я б не радив. Якщо ви планували придбати APX2, але не встигли, так як їх вже не завозять до Росії, то 1X стане для вас повноцінної заміною з невеликим плюсом.

Породу 1X не зіпсували, але і проривом на новий рівень для серії Vapor не стали. Основна їхня біда - співвідношення ціна / якість. Саме воно викликає великі претензії. У Росії їх вартість встановлена ​​на рівні 45 тисяч рублів за пару, а це надзвичайно дорого для серійних ковзанів ...

***

Тест-драйв: Олексій азарной

Новости
Строим Баню своими руками
Прежде чем начинать строить баню своими руками нужно выбрать материал, из которого её будем строить. Самая теплая баня получается из камыша и глины. Баня из деревянных бревен или из кирпича также очень

Как построить баню дешево своими руками
Баня является излюбленным местом отдыха для многих. Ее самостоятельно можно соорудить на дачном участке или на территории собственного дома. Постройка такого строения – процесс довольно продолжительный

Баня своими руками: основные рекомендации
Любовь к бане у русского человека передается из поколения в поколение и уже заложена в самих генах. Многие из нас, будучи еще совсем детьми, парились в баньке со своими отцами и дедами, а, повзрослев,

Как правильно построить баню своими руками: инструкции, фото, видео и полезные советы
Каждый второй, а может быть и первый, мечтает о бане. Это место для отдыха, расслабления и очищения. И конечно, эпицентр оздоровления, источник целительной силы и энергии. Многие задумываются о том,

Русская баня своими руками – от проекта до отделки + Видео
1 Особенности русской бани В древности для знати строили "чистилище" русского духа из рубленого бревна. Считалось, что главной характерной чертой бани является легкий пар. Влажность в парной должна быть

Строим баню своими руками: варианты возведения
Итак, строим баню своими руками. Какие же именно работы делаются в первую очередь? Любое строительство необходимо начинать с фундамента. Для несложной конструкции бани, например из бруса, подойдет

Строим гараж из металлопрофиля своими руками + чертежи, фото и видео
Построить гараж из металлопрофиля своими руками под силу каждому домовладельцу. Вам не понадобятся специфические навыки. Достаточно изучить технологию и следовать её основным требованиям. Что такое

Как построить баню? Строительство бани от фундамента до крыши
Баня является неотъемлемой частью русского быта. И даже наш соотечественник, пронизанный духом современности, не откажется от хорошей возможности попариться в семейной бане, построенной своими руками

Как правильно построить русскую деревянную баню на даче: устройство, поэтапное строительство (фундамент, стены, полы, крыша, полок, парная), технология, постройка - строим баню своими руками (пошаговая инструкция, правила, советы, рекомендации, фото)
Как бы ни хвалили финские сауны, японские офуро и турецкие хамамы, но лучше русских бань ничего нет. Поэтому неудивительно, что многие владельцы загородных домов и дач хотят иметь свою баню. Часть из

Как построить баню своими руками правильно и быстро: щитовую, дешевую, фото и видео
  Постройка собственной бани на участке загородного дома, дело достаточно серьезное и хлопотное, поэтому подойти к этому вопросу нужно с полной ответственностью. В этой статье мы постараемся осветить